niedziela, 22 stycznia 2017

Leśne zwierzątka #1 Króliczki

Dziś zaczynamy serię   'Leśne zwierzątka' :)

Ale nim przejdziemy do tematu , jeżeli ktoś przegapił wczorajszego posta ,
to serdecznie zapraszam na tajemnicze Candy :)

A teraz już o zwierzątkach :)
Na pewno zauważyliście ,że często pojawiają się u mnie leśne motywy ,uwielbiam je,
dlatego postanowiłam stworzyć całą leśną serię 
i pokazać Wam zwierzątka w różnych, [oczywiście szydełkowych] odsłonach :)

Zaczynamy od kapcioszków,
miały być wilki ,ale ostatecznie wyszły króliczki :)
U mnie rozmiar 26,dlatego powiększyłam nieco  wzór kapci.

Tabela rozmiarów klik!
Wzór na kapcie klik! 









40 komentarzy:

  1. Jakie śliczne kapcioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne królisie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, rakuśku! jakie piękniaste paputki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kapcioszki są świetne,na pewno sobie takie sprawę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Koniecznie pochwal się efektami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Szara to Alize Cotton Gold a biała Yarnart jeans.

      Usuń
  6. Genialne kapciuszki :) Piękne wykonanie.
    Powiem Ci, że nie lubię kapci jak nie wiem co - wszystkich poza takimi właśnie. Kiedyś robiła mi takie Pani Babcia (partnerka mojego Dziadka po śmierci Babci). Najbardziej lubiłam takie ala baletki i jakby skarpetki. Oj nosiłam je aż robiły się dziury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Bo takie kapcio-skarpetki są super :) Można w nich po domu chodzić a i pod kocyk wskoczyć bez zdejmowania :)

      Usuń
  7. Od wilka do królika, bo każdy drapieżnik ma w sobie coś ze słodkiej kuleczki? ;-)
    Kapciuchy super. Słodziutkie. :-D
    Jak byłam dzieckiem moja mama robiła skarpeto kapcie na drutach. A potem udawała, że się złości, jak z braćmi robiliśmy konkurs, kto dalej w nich pojedzie na podłodze w korytarzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak! :)
    Dziękuję bardzo :)

    Haha to były czasy , a nie jak teraz prawie wszystkie kapciochy antypoślizgowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulanka jest przesłodka, ale jak już doszłam do końca posta i zobaczyłam te papciuszki to one pobiły wszystko przesłodkie, czy uwzględniasz prywatne wymianki:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne przesłodkie kapciochy:) Pozdrawiam!;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie buciki, na nóżkach będę prezentowały się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kapciuszki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojojoj, ale słodziutkie buciczki :-) Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kapciuchy :) a leśny klimat, to całe życie mojego nie Męża więc myślę, że i on z chęcią poogląda Twoje propozycje, a gdyby kiedyś, przez przypadek, zabrakło Ci weny, to podpowiemy, co jeszcze kryje się w lasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ha ha dobrze wiedzieć :)

      Buziaki

      Usuń